KUTSUN SIND LIITUMA LOOVETTEVÕTJATE SUVISTE INSPIRATSIOONIHOMMIKUTEGA


​Kui Sa tunned, et järgmise kolme kuuga võiks midagi tõeliselt ägedat (ja parajalt ebamugavat, ent edasiviivat) ära teha, siis see suviste loovettevõtjate inspiratsioonihommikute kutse on just Sulle!

→ Kas ka Sinu töötuhin kipub suvel vaibuma ning tähelepanu nihkub rannailma nautimisele, erinevatele koosviibimistele ja perega veedetud kvaliteetajale? Tööasjad jäävad unarusse ning sügisel tuleb justkui jälle uuesti alustada ning püüda siis end kuidagi uuesti lainele saada?

→ Aga mis siis, kui sel suvel oleks teisiti? Kui Sa muudaksid midagi - endas ja oma ettevõttes ka?

→ Mis siis, kui Sa kui tänavu looksid kolme kuuga rannailma nautimise ja lähedastega kvaliteetaja veetmise kõrvalt endale toeka vundamendi sügiseks?

→ Mis siis, kui Sa teeksid sellel suvel ära kõik need asjad (okei - vähemalt ühegi!), mida oled pikalt edasi lükanud ning mille vältimiseks on Sul suur hulk vabandusi.


Kui Sa tunned, et sarnaselt mõtlevate, edumeelsete, teadlike ja inspireerivate loovettevõtjatega nädala alustamine võiks Sulle sel suvel olulist lisaväärtust luua, siis jätka lugemist.

Võimalik, et veedame selle suve koos ja sügisel saame ka ühiselt tibusid lugeda!

MIS JA MILLAL?

LOOVETTEVÕTJATE SUVISED INSPIRATSIOONIHOMMIKUD

→ Iganädalsed inspiratsioonihommikud 10:00-11:30 (lõpetame hiljemalt 12:00)

→ Kohtume kokku 12 korda (3 suvekuud, igal esmaspäeval vahemikus 9.06 - 25.08.2025)

→ Kõik kohtumised toimuvad Zoomis ja on Sinu jaoks järelvaadatavad suletud keskkonnas.

→ Taipamiste, eduelamuste, küsimuste ja omavahelise suhtluse jaoks on eraldi FB grupp.

Ühise huvi korral saame suvel teha ka live kohtumisi koos konstellatsioonidega (selle osas lepime juba jooksvalt huvilistega kokku).

MIDA ME INSPIRATSIOONIHOMMIKUTEL TEEME?

Käsitleme igal kohtumisel üht loovettevõtja jaoks olulist teemat / väljakutset / valukohta.
Lisaks jagan Sinuga teemaga haakuvaid teadmisi Human Design’ist, süsteemsest lähenemisest (ärikonstellatsioonid) ning otseloomulikult ka isiklikust kogemusest (nii põrumistest, kui õnnestumistest).


Ehk siis igalt inspiratsioonihommikult saad kaasa lisaks heale tujule ka väikese (just Sind puudutava) infokillukese või harjutuse, millega saad eesootaval nädalal juba katsetama hakata.
Tegemist ei saa olema rangelt struktureeritud koolitustega, vaid pigem vabamas ja voolavas formaadis oluliste teemade käsitlemisega, kus on ka Sinul võimalus oma sõna sekka öelda ning nähtud ja kuuldud saada.
Teemad, mida tahan nende nädalate vältel puudutada (aga mis võivad sõltuvalt Sinu vajadustest ja soovidest muutuda) on:

→ Väikeste sammude ja järjepidevuse suur jõud! Milliseid väikeseid samme saad Sina hakata KOHE tegema - sellega mis Sul ja seal kus Sa praegu oled!? Kuidas hakata mineviku vundamendile midagi uut ehitama?

Kuidas leida julgus millegi muutmiseks, kui Sul on mida (enda arvates) “kaotada”?

→ “Välise validatsiooni vangla” - kuidas hirm teiste arvamuse ja hukkamõistu ees Sind piirab, millised on selle tagamaad ning mis võiks aidata (just Sinul) sellega toime tulla. Ehk siis, kuidas hoida karavan liikumas ka siis, kui külakoerad hauguvad.

→ “Sissetungija sündroom” ja perfektsionism - mida nende kahe ebamugava kaaslasega peale hakata ning kas nendega võib kuidagi sõbraks ka saada?

→ “Mitte keegi teine ei ole Sina ja see on ka Sinu supervõime” - kuidas siis ikkagi enda eripära märgata, rõhutada ja nähtavale tuua? Nii turunduses, kodulehel, kui ka oma toodetes / teenustes? Miks tundub eristumine (Sinu jaoks) hirmsana ja millised kingitused tegelikult sellega kaasnevad? Ehk siis - kuidas julgemalt eristuda ning millele toetuda?

→ Valdkond on õige, aga väljund? Teed küll õiget asjad, aga kas ka Sulle sobival moel? Äkki saab kuidagi lihtsamalt, loomulikumalt või vabamalt…? Sh. kuidas (ja miks) teiste puhul täiuslikult toimivad lahendused ei vii Sind mingite tulemusteni või muudavad Su sootuks keskpäraseks. + miks tuleks keskpärasust ja tavalisust iga hinna eest vältida!

→ Nähtaval iseendana. Kuidas siis ikkagi endana nähtavale tulla ning miks on oluline kommunikeerida enda sõnumit võimalikult ehedalt ja loomulikult. Erinevad rollid ja ehedus (Sa ei ole tööalases rollis see, kes Sa oled kodus lapsele hommikusööki tehes - mõlemas rollis saad aga olla Sina ise).

→ Vabandused, põhjendused, takistused, vastupanu ja klammerdumine.

→ Võrdlemine ja endaga kauplemine. Sh enda hinna alla kauplemine või enda loomingu mugandamine lähtuvalt teistest valdkonna tegijatest.

→ Mida kliendid Sinu juurde tegelikult otsima tulevad? Kas asi on ikka turunduses või hoopiski milleski muus? Kuidas seda teadlikult enda heaks tööle panna?

→ Sinu erinevad rollid ettevõttes ning kuidas neid selgelt eristada? Millistele tegevustele rõhku panna ning millele panustada minimaalselt (või mis oleks kasulik ära delegeerida)? Kuidas neid eristada.

→ “Mina ei ole minu äri”, kuidas vältida enda oma toote, teenuse või äriga samastamist?

Miks võivad mingid mustrid äris korduda ning kas töö ja raha on ikka nii väga omavahel seotud? Sh. milline on Sinu loomulik viis raha teha.

→ Millal jätkata ja millal loobuda ning kuidas ebaõnnestumiste ja pettumustega toime tulla.

Nagu mainitud, siis see, millel me pikemalt peatume sõltub juba Sinu ja teiste osalejate vajadustest ning sellest, mis teekonna vältel aktuaalseks muutub. Sinu aktiivne kaasatus on oluline!

MAKSUMUS: 299 eurot või kolmes osas (iga nelja nädala tagant) tasudes - 3 x 107 eurot.

LOOVETTEVÕTJATE SUVINE INSPIRATSIOONITEEKOND + INDIVIDUAALNE COACHING

Kui Sa oled tegutsev loovettevõtja (siinkohal pole oluline milline on Sinu tegevusvaldkond, ettevõtluse staaz või ettevõtte käive/kasum) ning oled jõudnud kohta, kus muutus on vältimatu - Sinu silmad ei sära, Sinu ja Su ettevõtte areng ja kasv on peatunud, ettevõtte käive ja kasum on hakanud langema, kliente on ühe keerulisem leida ning varasemalt toiminud tehnikad ja strateegiad ei too enam kaasa soovitud tulemusi - siis see võib olla hea võimalus just Sinu jaoks.
Võimalik, et individuaalne arenguteekond võib luua Sulle olulist väärtust ka siis, kui tahad muuta suunda, tegutsemisvaldkonda või turule tuua mingi täiesti uue toote või teenuse.

Tegemist on struktureeritud kohtumistega, mille vältel hoiame fookust soovitud muutusel ning pöörame tähelepanu Sinu eripärale ja unikaalsusele (Sina teed teekonda läbi enda ettevõtte, toote, teenuse ja ka oma Human Desing kaardi saatel).

Sisuliselt saad suve jooksul tükk-tüki haaval kokku panna “Mina ettevõtjana + minu talent + minu jaoks hetkel kõige paremini sobiv väljund + minu eriline viis seda klientidele esitleda” pusle ning seda ka kohe samm-sammu haaval realiseerima asuda (sh olemasolevat ärimudelit või tegutsemisviisi kohandada ja omandatud teadmisi oma praegustesse tegemistesse integreerida).

Raamistikuna kasutame ärikonstellatsioonidele omast süsteemset lähenemist organisatsioonile ning Human Design’i sügavamaid kihte - keskendume eeskätt planeetide aktivatsioonide tähendustele (sh väravate kvaliteedid) ja muutujatele - keskkond, motivatsioon, seedimine, perspektiiv, taju jms.

MILLISTELE TEEMADELE SAAME KESKENDUDA:

(* neid kohandame vastavalt Sinu vajadustele ja sihile)


→ Sina ettevõtjana - erinevad rollid, mis tuleb Sul loomulikult välja ja mis mitte. Kus piirad ja ahistad ennast? Millised rollid sobivad Sulle loomulikult, millised on muutunud Sinu mugavustsooniks ning kus peitub areng?
Kuhu on just Sinul vaja panustada selleks, et Su ettevõte kasvaks, mida teha teisiti, kas ja mida võiksid delegeerida või automatiseerida?
Sinu uskumused vs Sinu tegelik potentsiaal ja talent.
→ Korduvad mustrid Sinu äris ning miks Sa ikkagi teed seda mida Sa teed ning just nii nagu Sa seda praegu teed või siiani teinud oled? Kas see on Sinu jaoks parim, sobivaim ja tulusaim viis? Mida on vaja muuta, et midagi muuta?
Millist rolli mängivad Sinu tegemistes hirm ja mugavus?
→ Mida kliendid just Sinu juurde otsima tulevad? Milline on Sinu nö “letialune” kaup ja mis saaks siis, kui paneksidki hoopis sellele rohkem rõhku!? Kuidas saad sellele sageli paljale silmale nähtamatule “x-faktorile” oma toodet või teenust edendades rõhku panna?
→ Mis on see, Sinu “keegi teine ei ole mina” supervõime? Mis (Sinu eripära + anne + oskused + teadmised + kogemus) muudab Su tõeliselt eriliseks? Millele tasuks panustada ning mille osas tasub olla tähelepanelik?
→ Sinu loomulik hääl ja eneseväljendus (sh piirangud, haavad ja enesepisendused). Miks on oluline oma klientidega “enda häälega” rääkida? Milline on Sinu loomulik ja ehe viis seda teha? Mida Sinu sihtgrupp just Sinult kuulda tahab? Millele tasuks Sinul kommunikatsioonis (turunduses) panustada? Ja mis saab siis, kui lased kellelgi teisel seda enda eest teha või hakkad kasutama teiste puhul toimivaid tehnikaid (st võtad enda “eripära” mängust välja)?
→ Milline on Sinu loomulik viis “äri teha” ning kuidas saad luua sellise toote või teenuse, mis loob väärtust kliendile ning hoiab ka Sind ennast kasvamas ja arenemas? St. kuidas leida selline väljund mis ei piiraks Sind (ajaliselt, asukohaliselt või loominguliselt)? Kuidas saad luua sellise “mängu”, mida on Sul ka endal lõbus mängida ning seda ka teistele presenteerida? St. kas muudad toote ihaldusväärseks, Sind viib edasi otsemüügile panustamine ja pakkumiste tegemine või äkki hoopiski tahavad kliendid seda mis Sul on, eeskätt Sinu ja Sinu energia pärast? Kuidas seda “olemuslikku turunduslikku supervõimet” praktikasse rakendada? Sh. mis muudab Sinu ja Su tegemised atraktiivseks ning kuidas seda olemasolevas äris tööle panna.
Millised on Sinu nõrgad kohad ettevõtjana? Kus tasub muuta suhtumist ning kuhu kaotad lihtsalt väärtuslikku aega ja energiat - kuidas neid eristada? Milliseid oskuseid Sa vajad, kus tuleks endal silm peal hoida ning mida võiksid sootuks kellelegi teisele delegeerida või teenusena sisse osta? Millised on Sinu parimad partnerid?
→ Keskkonna mõju Sulle ja Sinu ärile. Milline on Sinu jaoks sobivaim ärikeskkond? Kuidas seda ära tunda, leida või luua? Ja kui Sa ei ole praegu enda jaoks sobivaimas keskkonnas, siis kuidas “ümber kolida”?
→ Mis Sind päriselt inspireerib, motiveerib ja tegutsemas hoiab? St. milline on Sinu sügavama tasandi “miks”?
Millistest lugudest ja uskumustest on Sul vaja lahti lasta, et edasi liikuda? Millised “haavad” Sind tagasi hoiavad ning kus võid hakata end alateadlikult saboteerima? Mida selle kõigega ette võtta? Kuidas kasutada tillukeste, aga järjepidevate sammude jõudu ning asuda teele KOHE!
… ja kõik see, mille Sina oma vajaduste, küsimuste ja soovidega lauale tood!



Kui tunned, et see võimalus on just see, mida Sa praegu vajad, siis ole hea ja kirjuta registreerumisvormi lisaväljale natuke pikemalt sellest, millega tegeled, mis on Sinu jaoks hetkel aktuaalne ning mis võiks olla hea mõõdetav tulemus, mille võiksid suvega saavutada?


Kuna sukeldume Human Design’i võtmes sügavamatesse kihtidesse, siis on hea, kui Sul on baasteadmised juba olemas.


Maksumus: kokkuleppel, lähtuvalt Sinu vajadustest, võimalustest ning meie kohtumiste sagedusest ja sisust.



​PS! Huvi ja vajaduse korral saame suvel teha väikese suletud grupiga ka live kohtumisi koos konstellatsioonide ja disainidega ehk siis vaadata mõnda Sinu toote, teenuse, ettevõtte või Sinu kui ettevõtjaga seotud teemat ka konstellatsiooniväljal.
Mul on tunne, et see võiks luua olulist lisaväärtust! Tasu ja kuupäevade osas lepime jooksvalt huvilistega kokku

OSALEMISE EELDUSED & TINGIMUSED:

→ Sa ei otsi kiiret imelahendust ega lihtsalt kohta, kus vahepeal toredasti aega veeta, vaid oled päriselt huvitatud loovettevõtjana kasvamisest, arenemisest ja uuele tasandile liikumisest ning oled valmis enda kohalolu, oskuste ja teadmistega ka grupi dünaamikasse (sh oma vastutuspartneri arengusse) panustama!

→ Sa oled okei sellega, et meil on (heatahtlik) nulltolerants vingumise, hädaldamise, vabanduste otsimise ja minevikulugude heietamise osas ning hoiame teekonna vältel fookust (sh kogemusest) õppimisel ning edasiviivate lahenduste leidmisel.
Püüame väärtustada koosveedetud aega, vältida niisama tühjast tähjast lobisemist ning töövaldkonnast kõrvale kaldumist (kui see pole just mingi mustri või uskumuse nähtavaks toomiseks vajalik).

→ Human Design ja süsteemne (ärikonstellatsioonidele omane) lähenemine on Sulle tuttavad ning Sind juba kõnetanud.
Sul on Human Design’ist olemas vähemalt baasteadmised (terminoloogia, põhimõtted jms). Ärikonstellatsioonidele omane süsteemne lähenemine ei pea Sulle veel tuttav olema (küll aga on olulised avatus ja huvi).

→ Sa oled juba tegutsev ettevõtja (st Sul on juba mingisugune toode või teenus olemas või oled midagi juba varasemalt teinud - ettevõtluse staaz või käibe/kasumi suurus ei ole oluline). Võid liituda ka siis, kui Sul ei ole veel juriidilist keha, aga oled tegevust alustanud või kohe-kohe alustamas (st oled otsuse ära teinud!)

→ → → Selleks, et sügisel saaksime tibusid lugeda, siis on hea, kui liitud kindla kavatsusega.
Ehkki iga teekond algab esimese sammuga ning kujuneb teel olles, on hea teele minna kavatsuse või taotlusega (st valida nö “liikumise suund”, hakata siis vastavalt kurssi sättima ning vajadusel lubada teekonnal olles oma sihil ka muutuda).
Tegemist ei pea olema rahalise eesmärgiga (küll aga oleks hea, kui juba teisel kuul näeksid ka selles vallas mingeid muutuseid), ent hea oleks kui Sinu areng oleks mingil moel mõõdetav. Näiteks teed lõpuks ära selle pikalt poolikuna oleva kodulehe, avaldad mõne sahtlisse kirjutatud teose, tood turule uue toote, lood teenuse, mida on Sul endal rõõm teistele pakkuda vms.

REGISTREERUMISVORM

ESMASPÄEVAL NÄEME!

Kogu oluline info linkide ja ligipääsudega jõuab Sinuni peale registreerumist!

Peatse kohtumiseni, Elena